Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Οι φιλόλογοι της Ο.Ε.Α. "διόρθωσαν" το κείμενο της Γενέσεως της "Αγίας Γραφής" ως εξής:

"Ο θεούλης μη δυνάμενος να ασκήσει εξουσία στην ανθρωπότητα διότι τα έθνη ετρέφοντο από "το δένδρο της ζωής" που είχαν φυτέψει ΑΛΛΟΙ ΘΕΟΙ ανώτεροι του "θεούλη" Γιεχοβαχάι και αρχαιότεροι του Γιεχοβαχάι, αποφάσισε με το τέχνασμα "του απαγορευμένου", να οδηγήσει τη διψασμένη γιά έρευνα ανθρωπότητα στο δένδρο-αρχείο γνώσεως του ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ "καλού και κακού".

Έτσι ίδρυσε οργανώσεις "όφεις" που θα αναλάμβαναν το MARKETING διασπείροντας ειδήσεις ότι "όσοι φάγουν από το δένδρο-αρχείο γνώσεων του ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ καλού και κακού θα γίνονταν θεοί.

Οι οργανώσεις "όφεις" είχαν εντολή απο το "θεούλη" να δελεάσουν το θήλυ γένος ως φύσει ανεγκέφαλο και φύσει υλιστικό και φύσει ρέπον σε πιθηκισμούς και καινοτομίες.

Έτσι δημιουργήθηκαν "θήλεα ιερατεία" με άξονα λατρείας το τελετουργικό γαμίσι και τον τελετουργικό υλισμό και την τελετουργική μαγεία, παραλλαγή της Κάμπαλα.

Τα "θήλεα ιερατεία" πρότειναν το "μήλο" της λατρείας του φύλου και του υλισμού στα άρρενα ιερατεία που συντηρούσαν και διατηρούσαν τη ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗ των ΑΡΧΑΙΩΝ ΘΕΩΝ και των ΑΡΧΑΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ. 

(ΘΗΛΕΑ=ΣΕΛΗΝΙΑΚΑ, ΑΡΡΕΝΑ=ΗΛΙΑΚΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ)

Τα άρρενα ιερατεία δέχτηκαν αυτή την αντικατάσταση της ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗΣ από τη νέα ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗ. Έτσι εγκατέλειψαν το Απολλώνειο πνεύμα της Χρυσής Τομής ανάμεσα στις πνευματικές απολαύσεις και τις σεξοϋλιστικές απολαύσεις, ρίχνοντας το βάρος του Απολλώνειου Ζυγού προς την πλευρά της ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ γνώσεως.

Αυτό έπραξε το Ιερατείο Ελευσίνος προς μέγιστη αγανάκτηση του Ιερατείου Δελφών που μέχρι την τελευταία στιγμή πριν καταστραφεί από τους ιουδαιοχριστιανούς του ανθελληνικού Βυζαντίου δήλωνε με τον τελευταίο χρησμό της Πυθίας ότι"ο Απόλλων θα ξαναέλθει και αυτή τη φορά θα είναι γιά ΠΑΝΤΑ".

Οι συνέπειες της μεταστροφής που δέχτηκαν τα άρρενα ιερατεία ήταν φοβερές γιά τα έθνη και τους πολιτισμούς τους. Οι ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ της ΑΤΛΑΝΤΙΔΟΣ, της Ανατολικής Μεσοποταμίας, της Ασσυρίας, της Βαβυλώνος, της Περσίας, της Ελλάδος, της Ρώμης, της Μεγάλης Βρεττανίας, των U.S.A. μαζί με τα προς ανατολάς φυσικά πολιτισμικά τους δίπολα, μετετράπησαν σε ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΕΣ ΠΑΡΑΝΟΪΚΟΥΣ ΟΧΛΟΥΣ, έρμαια στο σαρκασμό του  "θεούλη".

Και όταν ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ τα άρρενα ιερατεία κατάλαβαν το λάθος της υπερβολικής εντρύφησης στις σεξοϋλιστικές τελετουργίες, αναζήτησαν στο ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ αρχείο γνώσεως του"θεούλη", το φάρμακο της πνευματικής τους στέρησης και ασθένειας.


 Στη σελίδα περί φαρμάκων έγραφε:
α) "Τα γεννητικά όργανα είναι αμάρτημα να λειτουργούν και να φαίνονται, καλύψτε τα γεννητικά όργανα με φύλλα συκής που προκαλούν στείρωση και ανικανότητα γιά αναπαραγωγή.

β) Τα αισθήματα της καρδιάς του Απολλώνειου ηλιακού πλέγματος είναι αμάρτημα να λειτουργούν και να φαίνονται, καλύψτε τα αισθήματα με πρωτόκολλα συμπεριφοράς που προκαλούν αισθηματική στείρωση και ανικανότητα γιά δημιουργία ΤΕΧΝΩΝ και Απολλώνειας Αρμονίας.

γ) Η ελεύθερη έρευνα σκέψεων του εγκεφάλου είναι αμάρτημα να λετουργεί και να εκδηλώνεται, καλύψτε τις σκέψεις σας με πειθαρχημένες δογματικές ιδεολογίες και θρησκείες πουπροκαλούν πνευματική στείρωση και ανικανότητα γιά δημιουργία ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ και ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ.
Καλύψτε τα όλα αυτά αμέσως γιατί είδατε τι πάθατε όταν τα χρησιμοποιήσατε".

Τα άρρενα και τα θήλεα ιερατεία εφάρμοσαν τη συνταγή και διαπίστωσαν ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ότι ο "θεούλης" ήταν ένας αισχρός απατεώνας. Τα γεννητικά τους όργανα έπαθαν "στείρωση" από τις ψυχοσωματικές ασθένειες ενοχής. 


Τα αισθήματά τους έπαθαν "στείρωση" από εσωστρεφείς ασθένειες ενοχής. Το πνεύμα τους έπαθε "στείρωση" από υποταγή ενοχής σε πολιτικές, επιστημονικές και θρησκευτικές πειθαρχημένες Σχολές-ντισιπλίνες.

Στην άθλια αυτή κατάσταση τα άρρενα και τα θήλεα ιερατεία μετάνιωσαν που πρόδωσαν τη ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗ των ΑΡΧΑΙΩΝ ΘΕΩΝ, πηγή πνευματικής, αισθηματικής, σαρκικής ελευθερίας και δημιουργίας και έψαξαν να βρούν τα αρχεία γνώσεως-δένδρο της ζωής που οι ΑΡΧΑΙΟΙ ΘΕΟΙ είχαν φυτέψει.

Ο"θεούλης" όμως είχε φροντίσει να εξαφανίσει αυτά τα αρχεία γνώσης και τα παρέδωσε γιά φύλαξη στο δικό του ιερατείο. 
Κανείς από τους άθλιους των εθνών δεν είχε αντιληφθεί πώς έγινε η κλοπή και η εξαφάνιση, γιατί είχαν μείνει αχρησιμοποίητα γιά πολύ καιρό. Μερικοί θυμόντουσαν ότι  τέτοια αρχεία είχαν καεί στη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, στην Ακαδημία του Πλάτωνος όταν καταστράφηκε από τον ιουδαιοχριστιανό Ιουστινιανό, στο Μαντείο των Δελφών όταν καταστράφηκε απο Βυζαντινούς. 
 Αλλά πέραν της μνήμης ουδέν.
Μερικά κομμάτια αυτών των αρχείων σώθηκαν τυχαία και ο "θεούλης" ενοχλήθηκε τόσο ώστε φρόντισε τα αντίγραφά τους να γίνουν μέρος της  γνώσεως του ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ " καλού και κακού" που είχε επινοήσει.

Μ' αυτόν τον τρόπο, παντρεύοντας τα υπολείμματα της ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗΣ με  την ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗ, θα κατόρθωνε ώστε οι απογοητευμένοι από την ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗ, να θεωρούν συνυπεύθυνη γιά την αθλιότητά τους και επομένως απορριπτέα ΚΑΙ ΤΗ ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗ.

Έτσι ο "θεούλης" και το ιερατείο του θα αχρήστευαν τελεσίδικα με  "αιώνιο ανάθεμα" κάθε σπέρμα ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗΣ, γιά να μπορέσουν επιτέλους να φέρουν το ΤΕΛΙΚΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΟ, το ΕΚΤΡΩΜΑΤΙΚΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΟ της ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗΣ, τον τρυφερό Χριστούλη και τον Παγκόσμιο Ισοπεδωτικό Σοσιαλισμό εθνών διαλυμένων, χωρίς μνήμη ταυτότητας και πολιτισμού, σε ένα απίθανο φυλετικό κοκτέηλ ΜΙΑΣ ΟΜΟΙΟΓΕΝΟΥΣ ΦΥΛΗΣ αποτελούμενης από ανθρωπόμορφα ζώα, τρεφόμενα με πνευματική παπάρα, παπάρα τεχνών και παπάρα ύλης."

Εδώ τελειώνει το διορθωμένο κείμενο της Γενέσεως.

Ας γίνουμε όμως περισσότερο συγκεκριμένοι. Ας αναλύσουμε το μηχανισμό του"θεούλη". Επειδή η ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗ παράγεται συνεχώς ακόμη και σήμερα από νεόφυτους ανεξάρτητους ερευνητές κάθε επιστημονικού τομέα και κάθε τομέα τέχνης και κάθε τομέα ύλης, ο "θεούλης" εύλογα ανησυχεί, διότι αν αφεθούν ελεύθεροι οι έλληνες επιστήμονες, οι έλληνες καλλιτέχνες και οι έλληνες βιοτέχνες και βιομήχανοι, θα φθάσουμε να έχουμε πάλι ένα έθνος που θα αναδείξει Δημόκριτους, Αναξαγόρες, Θαλήδες, Ηράκλειτους, Πλάτωνες, Σωκράτες, Φειδίες, Α.., Ευριπίδες, Αισχύλους, Ησίοδους, Πυθαγόρες, Αρχιμήδες και το χειρότερο ακόμα θα φθάσουμε στην επιστροφή του ηρωικού πνεύματος των Θησέων, των Περσέων, των Ηρακλέων, των Α.. και το χείριστο των χειρίστων, θα φθάσουμε σε ολοκληρωμένες υπερδιάνοιες τύπου Ορφέα.

Παράλληλη ανάπτυξη ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΤΕΧΝΩΝ, ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ και της συνεπαγόμενης ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΑΜΥΝΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΕΩΣ, σημαίνει ότι η Ελλάς θα καταστρέψει το έργο του"θεούλη" και του ιερατείου που κόστισε χρήμα και χρόνο χιλιετηρίδων.

Μία τέτοια ελλάδα όπου ο κάθε ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ θα μπορεί χωρίς πτυχία και χωρίς έγκριση του κράτους να αυτοανακηρύσσεται και να αποδεικνύει ότι ΕΙΝΑΙ ένας δεύτερος Πυθαγόρας, ένας Σωκράτης, ένας Δημόκριτος, ένας Ηράκλειτος, όπως εκείνοι οι ΠΡΩΤΟΙ ΔΙΔΑΞΑΝΤΕΣ άνοιγαν τις προσωπικές τους Σχολές, αυτοδίδακτοι γίγαντες του πνεύματος, χωρίς πτυχία πανεπιστημίου,  χωρίς την άδεια του κράτους, χωρίς να λογοδοτούν σε κανένα Υπουργείο Παιδείας, χωρίς κάποιος άλλος να ορίζει γι' αυτούς τη διδακτέα ύλη και χωρίς να δίνουν πτυχία στους μαθητές τους και χωρίς να μπορεί κάποιος να  επιβληθεί σαν μαθητής εάν δεν τον...... σαν μαθητή ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ, ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΑΣΚΑΛΟΣ, σε μία τέτοια Ελλάδα θα ξαναγίνονταν θαύματα πνευματικής και υλικής δημιουργίας.

Σε μία Ελλάδα όπου οι νέοι φιλόσοφοι θα μπορούν να αμφισβητούν τη  θρησκεία και να δέχονται μόνον το ΘΕΟ ή τους ΘΕΟΥΣ, όπως έκαναν οι παλαιοί φιλόσοφοι χωρίς ιουδαιοχριστιανικά Συντάγματα που προστατεύον την επίσημη Ιουδαιοχριστιανική θρησκεία του κράτους, σε μία τέτοια Ελλάδα θα ξαναγίνονταν θαύματα"θεογονίας" και ανατάσεως προς το ΘΕΟ ή τους ΘΕΟΥΣ του ΕΝΔΟΚΟΣΜΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ.

Σε μία Ελλάδα όπου θα εκδιωχθούν οι διάφοροι ιουδαίοι Κάρολοι Κούν ή Κοέν από Εκ... των"αγίων" αρχαίων ελληνικών τραγωδιών και οι Κάρολοι Κούν Εκμαυλιστές και Παιδεραστές των ηθοποιών που"ποιούν ήθη", σε μία Ελλάδα όπου ο Ανώτατος Αξιωματούχος Πολιτισμού και Επιστημών δεν θα είναι η εβραία διεθνής πουτάνα και λεσβία ανηλίκων κοριτσιών Μελίνα Μερκούρη, σε μία Ελλάδα όπου οι σάπιες ιέρειες του πεζοδρομίου Μελίνες Μερκούρες δε θα μολύνουν τον Πολιτισμό και τις Επιστήμες των Αρχαίων Δασκάλων, σε μία Ελλάδα όπου οι διεθνείς πόρνες των ιουδαίων Ζύλ Ντασέν δε θα μολύνουν τη μνήμη των Γιγάντων του Πνεύματος, σε μία τέτοια Ελλάδα θα ξαναγίνονταν θαύματα Πολιτισμού αυτόνομου και αυτάρκη.

ΤΕΤΟΙΑ ΘΑΥΜΑΤΑ όμως, κατά τον "θεούλη", δεν πρέπει με κανέναν τρόπο να ξαναγίνουν. 

Έτσι ο επιστήμονας, ο καλλιτέχνης, ο έμπορος, ο βιομήχανος, ο βιοτέχνης, ο απλός ιδιώτης που έχει τάσεις να ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΦΥΣΕΙ ΓΝΩΣΗ, ΦΥΣΕΙ ΤΕΧΝΗ, ΦΥΣΕΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ, ΦΥΣΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΦΥΣΕΙ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΙΕΡΑΡΧΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΦΥΣΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΦΥΣΕΙ ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ, ΦΥΣΕΙ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ, ΦΥΣΕΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΦΥΣΗ, ανακαλύπτει ότι χωρίς λόγους πέφτει σε δυσμένεια του κατεστημένου του "ΘΕΟΥΛΗ" και δέχεται τις πρώτες προσκλήσεις από περίεργες οργανώσεις του τύπου LIONS, ROTARY, SOROPTIMIST κλπ.

Εάν δεν δεχθεί, θάβεται επαγγελματικά και ηθικά. Εάν δεχθεί, διαπιστώνει ότι αυτές οι οργανώσεις είναι οι "όφεις" του MARKETING υπέρ "του δένδρου της γνώσεως του καλού και του κακού". 


Σ' αυτές τις οργανώσεις που είναι"οικογενειακές" και επομένως πρέπει να εγγράψει και τη σύζυγό του ή την ερωμένη του, οι μεμυημένες κυρίες που ήδη ευρίσκονται εκεί πλησιάζουν τη νεοεισελθούσα και αρχίζουν τη μύηση στα ωφέλη που θα προκύψουν αν μία "ημέρα κάνουν στενότερη παρέα" γιά να της δείξουν το "μήλο".  Το "μήλο", κατά κανόνα, είναι ένα λεσβιακό σχήμα ομαδικώς ή ένα ομαδικό όργιο με συμμετοχή ανδρών κάποιας τεκτονικής στοάς ή μία καμπαλιστική συνεδρίαση με επικλήσεις "πνευμάτων" που πληροφορούν τη νεοεισελθούσα πώς θα κερδίσει χρήμα, δόξα και κοινωνική αναγνώριση.

Η νέα"Εύα", αν έχει πνευματικά, επιστημονικά ή καλλιτεχνικά ενδιαφέροντα, τα"πνεύματα" και οι μεμυημένοι αδελφοί και αδελφές της δίνουν κάθε πληροφορία γιά οτιδήποτε, διότι η Κάμπαλα δεν αδειάζει ποτέ, όπως έλεγε ραββίνος Αθηνών.

Έτσι η νέα"Εύα",  αφού επί ένα διάστημα τρώει το "μήλο" εν αγνοία του συζύγου της, ακούει μία μέρα τους αδελφούς να της λένε ότι τα οικονομικά και κοινωνικά ωφέλη θα αυξηθούν, αν κατορθώσει να πείσει το σύζυγο να εγγραφεί στην ΤΑΔΕ τεκτονική στοά, όπου θα γίνονται τα ίδια  "μήλα" με τη ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΣΤΟΑ στην οποία εκείνη ανήκει εδώ και καιρό χωρίς  να το ξέρει. 


Αν αρνηθεί, εκβιάζεται με αποκάλυψη φωτογραφιών των οργίων.
Η νέα Εύα πλησιάζει τον ανυποψίαστο σύζυγο και αρχίζει το "ψήσιμο" με τον τρόπο που της έχουν υποδείξει οι αδελφοί και οι αδελφές. Αν είναι επιστήμων, το δόλωμα είναι μια αποκρυφιστική γνώση της Κάμπαλα, που σχετίζεται με την επιστήμη του. Αν είναι καλλιτέχνης, το δόλωμα είναι η  υπόσχεση των αδελφών να την προωθήσουν γιά στάρ, αν είναι βιομήχανος, το δόλωμα είναι η υπόσχεση γιά μεγάλο δάνειο από την Τράπεζα.

Αν ο σύζυγος αρνηθεί, διαπιστώνει ότι αρχίζουν και τον θάβουν επαγγελματικά μυστήρια νήματα. Συνήθως δέχεται και τρώει το "μήλο". Αμέσως αρχίζουν άλματα καρριέρας, άλματα επαγγελματικά από πληθώρα ουρανοκατέβατων αγνώστων πελατών, άλματα κοινωνικότητας, δεξιώσεις, κοσμοπολιτικά ταρατατζούμ και ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ εθνικές και διεθνείς.

Ο ζαλισμένος σύζυγος δεν ενοχλείται πιά να συμμετέχει σε κοινά όργια με τη γυναίκα του και άλλους αδελφούς και αδελφές, μαθαίνει ότι οι πιο ευνοούμενοι και επιτυχημένοι αδελφοί είναι οι ομοφυλόφιλοι της Τεκτονικής Στοάς και μερικές φορές δεν ενοχλείται όταν στη διάρκεια ενός σεξουαλικού οργίου, κάποιος αδελφός ασκεί πάνω του σοδομισμό. 


Στις καμπαλιστικές συνεδρείες τα διάφορα"πνεύματα" με καταλήξεις ονομάτων σε  -ΕΛ κατά το ΑΡΙΕΛ, δηλώνουν σοβαρές δηλώσεις, οι ζωντανοί γκούρου και λάμα στέλνουν σοβαρά μαντάτα από Ινδία τηλεπαθητικώς και η ζωή κυλάει μέχρι τη στιγμή που πρώτος ο σύζυγος αντιλαμβάνεται την πνευματική του εξαθλίωση και την πνευματική φυλακή και υπακοή που πλήρωσε γιά αυτή την επιτυχία σαπουνόφουσκα. 

Η αξιοπρέπεια και ο ανδρισμός του έχουν εξευτελισθεί με κάθε τρόπο στις μασωνικές προαγωγές, όπου του ζητήθηκε και ΕΔΩΣΕ τυφλή υποταγή. Είναι το έσχατο της ειρωνείας ότι γιά να βρεί
ΦΩΣ, έδωσε ΤΥΦΛΗ υπακοή, γιατί κανείς ποτέ δεν του είχε πεί ότι το ΦΩΣ του πνεύματος βρίσκεται μόνον στο ΦΩΣ της ελεύθερης σκέψεως, που δεν ανέχεται υπακοή τυφλή αλλά ΥΠΑΚΟΗ μετά από κριτική του ΟΡΘΟΥ ΛΟΓΟΥ,  δηλαδή ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ.

Ο "Αδάμ" αναζητά στη Στοά φάρμακο γιά να επανέλθει σε ψυχολογική  ισορροπία και οι απαντήσεις που παίρνει από τους Σεβάσμιους της Στοάς είναι:

"Η σαρκική σου εξαθλίωση οφείλεται στο ότι χρησιμοποιείς τα γεννητικά σου όργανα. Όποιος θέλει να ενωθεί με το Μεγάλο Τέκτονα του Σύμπαντος, πρέπει να νεκρώσει τα σεξουαλικά πάθη και τα σεξουαλικά του όργανα. Σε δοκιμάσαμε αφήνοντάς σου αχαλίνωτη σεξουαλική ελευθερία και απέτυχες. Πρέπει να ντρέπεσαι γιά τα σεξουαλικά σου όργανα".
"Η συναισθηματική σου εξαθλίωση οφείλεται στο ότι χρησιμοποιείς και οδηγείσαι από τα αισθήματα της καρδιάς σου. Όποιος θέλει να ενωθεί με το Μεγάλο Τέκτονα του Σύμπαντος, πρέπει να νεκρώσει τα αισθήματά του. Σε δοκιμάσαμε αφήνοντάς σου αχαλίνωτη συναισθηματική ελευθερία και απέτυχες. Πρέπει να ντρέπεσαι γιά τα αισθήματά σου".

"Η πνευματική σου εξαθλίωση οφείλεται στο ότι χρησιμοποιείς τον εγωιστικό εγκέφαλό σου αντί να αφήνεσαι ελεύθερα στα κοσμικά ρευστά. Όποιος θέλει να ενωθεί με το Μεγάλο Τέκτονα του Σύμπαντος, πρέπει να νεκρώσει τον εγκέφαλό του με αυτοσυγκέντρωση και στοχασμό του Συμπαντικού Άτμαν. Σε δοκιμάσαμε αφήνοντάς σου αχαλίνωτη πνευματική ελευθερία και απέτυχες. Πρέπει να ντρέπεσαι γιά τον εγκέφαλό σου".

Ο Αδάμ έχει τώρα τρία πράγματα να ευνουχίσει αν θέλει να γίνει υποστράτηγος και άνω, υφυπουργός και άνω, δικαστικός εφέτης και άνω, νομάρχης και άνω, δήμαρχος και άνω, μητροπολίτης και άνω, μέλος διοικήσεως τραπέζης και άνω, επιτυχημένος βιομήχανος και άνω, επιτυχημένος διεθνής έμπορος και άνω και ενδεχομένως δικτάτορας και άνω.

Έχει να ευνουχίσει ΠΝΕΥΜΑ, ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, ΣΑΡΚΑ, αν θέλει να γίνει  αντιπρύτανης Πανεπιστημίου και άνω.

Αν δεν δεχθεί, η ΚΥΠ υπό τας διαταγάς του εκάστοτε Τέκτονος δίνει τον ΠΛΗΡΗ ΦΑΚΕΛΛΟ του Αδάμ στον Τύπο, γιά τις γνωστές διαδικασίες του  "ηθικού θανάτου" του πρώην αδελφού. 
Προηγουμένως οι Σεβάσμιοι της Στοάς έχουν φροντίσει γιά το φακέλλωμα του"αδελφού".
Αν δεχθεί, τότε προωθείται μεν, αλλά όσο προωθείται, τόσο η Στοά στην οποία ανήκει του δημιουργεί ενοχές σε ό,τι αφορά την ελεύθερη και αυτόβουλη χρήση πνεύματος, αισθημάτων και σάρκας.

Το παραγώμενο ανθρωποειδές είναι πλέον ανίκανο γιά κάθε πρωτοβουλία και δημιουργία και υπακούει τυφλά σε διαταγές αφανών αξιωματούχων και Στοών, που συμβαίνει να είναι επί το πλείστον δικηγόροι λογοκράτες, αθλίας μορφής ΧΡΗΣΤΟΥ ΜΑΝΕΑ.

Φοράει "φύλλο συκής" τεχνητών και πλαστών ενοχών στο πνεύμα, στα  αισθήματα, στη σάρκα. Και όπως ο Αδάμ της Βίβλου των ιουδαίων, "κρύβεται" και κυκλοφορεί"κλειστός" και"κουμπωμένος" και"σκυθρωπός" και γεμάτος κατάθλιψη και νευρώσεις και τύψεις και ενοχές. Κυκλοφορεί κενός από πνευματική άποψη, κενός από αισθήματα και κενός από σαρκική απόλαυση.

Είναι κατάξηρος και στους τρείς τομείς και φυτοζωεί έως ότου μία μέρα τον ... ο"θεούλης" μέσω του ιερέα της επίσημης τοπικής κρατικής θρησκείας, χριστιανικής, βουδιστικής, σιντοϊστικής, κομφουκιανής κλπ.  του λέει σαρκαστικά:

"Ποιός σου είπε ότι πρέπει να αισθάνεσαι ένοχος γιά τις φυσικές σου λειτουργίες και να κρύβεσαι ενώπιον του Κυρίου; Μήπως έφαγες εκ "του  δένδρου της γνώσεως του καλού και του κακού" που φύεται στον Τεκτονικό Κήπο;"
Ο"κρυβόμενος" Τέκτων απαντά:

"Η γυναίκα την οποία μου έδωσες, αυτή μου έδωσε να φάγω και εξ αιτίας της εγγράφηκα στη Στοά."

Ο ΤΗΛΕΠΑΘΗΤΙΚΑ κατευθυνόμενος"ιερέας" αναλαμβάνει την εξομολόγηση της Εύας συζύγου και ερωτά:

"Διατί τέκνον έφυγες από την Αγίαν Ορθόδοξον Εκκλησίαν και τον πνευματικό της παράδεισο; 


Διατί έφαγες εκ του δένδρου της παρτούζας και της Κάμπαλα;"

Η Εύα απαντά:

"Ο όφις ROTARY, ή LIONS, ή SOROPTIMIST με ώθησε να φάγω."

Διότι όπως ξέρει ήδη ο τέκτων αναγνώστης, οι ανωτέρω και οι συναφείς οργανώσεις, όπως "ο όφις της Εδέμ ήτο το φρονιμώτερο πάντων των ζώων", έτσι κι αυτές εμφανίζονται σαν τις "φρονιμώτερες πασών των οργανώσεων", επιδιδόμενες σε έργα "φρόνιμα" διεθνούς ειρήνης, διεθνούς φιλίας, κοινωνικής ωφελείας, ...δενδροφυτεύσεις περιβάλλοντος και ...προικοδοτήσεις απόρων κορασίδων και...αγρίων κονίκλων.

Τότε ο "θεούλης" ακάθεκτος φωτίζει τον Ηγούμενο Βασιλόπουλο Μονής Πεντέλης και άλλους Ηγουμένους άλλων Μονών να ρίξουν κεραυνούς και κατάρες εναντίον του "όφεως" ROTARY, LIONS κλπ., εναντίον του δένδρου της ΜΑΓΕΙΑΣ-Κάμπαλα και της τελετουργικής παρτούζας, εναντίον των Τεκτόνων  "των τέκνων του Εωσφόρου" και εναντίον των "εκφυλισμένων συζύγων των".

Στο σημείο αυτό ο Τέκτων-Αδάμ, απογοητευμένος και πνευματικά λιμοκτονών στη Στοά του, κάμπτεται και συντετριμμένος από τους κεραυνούς και της κατάρες του "θεούλη", είναι ένα ανθρώπινο ΖΟΜΠΙ, ένα διαμορφωμένο ΓΚΟΛΕΜ-ΜΗΧΑΝΗ που τείνει τα χέρια στο πρώτο επιπλέον αντικείμενο που θα του επιτρέψει να αποφύγει τη βύθιση και να επιβιώσει με οποιοδήποτε κόστος.

Το "επιπλέον αντικείμενο" του το δίνει ο "θεούλης". Μέσω του ιερέα, ο Τέκτων μαθαίνει ότι θα του αφαιρεθεί το "φύλλο συκής" των ενοχών που τον ευνούχισαν στο πνεύμα, στην καρδιά, στο σέξ και θα του δοθεί γιά ένδυμα "δέρμα ζώων". Διότι ο"θεούλης" στην Εδέμ "ενέδυσεν αυτούς με χιτώνας δερματίνους".

Έτσι ο Αδάμ έχει να διαλέξει ανάμεσα σε πλήρη ευνουχισμό πνεύματος, καρδιάς, σέξ και σε ζωώδες πνεύμα- ζωώδη καρδιά- ζωώδες σέξ. Έχει να διαλέξει δηλαδή ανάμεσα στην κατάσταση του ΝΕΚΡΟΥ της  Τεκτονικής Στοάς και στην κατάσταση του ΚΤΗΝΟΥΣ της Χριστιανικής εκκλησίας, της ελευθερίας υπό όρους.  

ΑΝΘΡΩΠΟΣ δε μπορεί να είναι διότι ο "θεούλης" φρόντισε να  εξαφανίσει την αρχαία ελληνική σοφία, τα αρχαία ελληνικά κείμενα, την αρχαία ελληνική επιστήμη, την αρχαία ελληνική τέχνη, την αρχαία ελληνική υλική αυτονομία. 
Μάλιστα ο "θεούλης" φρόντισε ώστε όσα ελληνικά κείμενα ξέφυγαν από τον εμπρησμό και την καταστροφή, να αποτελέσουν μέρος της γνώσεως των Τεκτονικών Στοών, ώστε να υπαχθούν και να μοιραστούν τις κατάρες των Ορθοδόξων ιερέων και των Ορθοδόξων Βασιλόπουλων, μαζί με την Κάμπαλα. ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΒΡΙΣΘΕΙ.

Τα ελληνικά κείμενα των αρχαίων γιγάντων του πνεύματος μαζί με την Κάμπαλα, πρέπει τώρα να υβρισθούν και να προκαλούν φρίκη στον "ανανήψαντα" εις τον Χριστούλη, Τέκτονα.

Το πάντρεμα της ΦΥΣΕΙ αρχαίας ελληνικής γνώσεως με την ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ γνώση της ιουδαϊκής Κάμπαλα, μέσα στις Τεκτονικές Στοές, έγινε από το "θεούλη", με σκοπό να θεωρείται σαν ΚΑΤΑΡΑ η ελληνική αρχαία σοφία από τους ανανήψαντες εις Χριστόν, Τέκτονες.

Όταν ο ιερέας δεν μπορεί να εντοπίσει τον κάθε "κρυπτόμενο από τεκτονικές ενοχές" τέκτονα, αναλαμβάνει η ίδια η Στοά να διατάξει: 

"Να πηγαίνετε εις την Ορθόδοξον Εκκλησίαν, να πάτε και καμμία εκδρομούλα εις το Άγιον Όρος δια ψυχικήν ανάτασιν, να εξομολογείσθε εις τους ιερείς" ώστε να διευκολύνεται το έργο των έργο των Βασιλόπουλων και των Αδωνάι που περιμένουν έτοιμοι με τις κατάρες: "να είσαι επικατάρατος διότι έφαγες εκ του μήλου της Κάμπαλα. Η κατάρα ακυρούται μόνον αν ανανήψεις εν Χριστούλη, διότι ο Χριστούλης είναι τώρα το νέο δένδρο της ζωής".
Στην κατάσταση λοιπόν ΖΟΜΠΙ που περιέρχεται ο τέκτων από τις κατάρες του Αδωνάι, εισέρχεται στην τελική φάση της πλήρους άγνοιας, δεχόμενος να απαρνηθεί τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, να απαρνηθεί την ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του αρχαίου ελληνικού τρόπου ζωής και τη συνεπακόλουθη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ-ΤΕΧΝΩΝ-ΥΛΗΣ και να αρκεσθεί στην ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του κατοικίδιου ζώου, στην οικία-μάντρα του τρυφερού Χριστούλη, πλαστού"δένδρου ζωής".

Ο Χριστούλης, υιός του Αδωνάι, έχει μία πολύ άνετη στάνη γιά τα "πρόβατα", με όλες τις ανέσεις που αρμόζουν σε ζώα που είναι ηλιθίως πράα, που αρμέγονται αδιαμαρτύρητα, που κουρεύονται αδιαμαρτύρητα, που σφάζονται αδιαμαρτύρητα σε Βυζάντια, σε Σταυροφορίες, σε Πρώτους και Δεύτερους Παγκοσμίους Πολέμους. ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΒΑΤΑ, επί σφαγήν ή επί κουράν.

Στους τοίχους της στάνης ο Χριστούλης έχει αναρτήσει πολύ πονηρά συνθήματα, άξια ζώων:

"Μακάριοι οι πράοι που κουρεύονται και αρμέγονται και σφάζονται αδιαμαρτύρητα, διότι αυτοί θα κληρονομήσουν τη Βασιλεία."

"Μακάριοι οι ειρηνοποιοί που κάνουν πορείες ειρήνης όταν οι γείτονές των τροχίζουν τα μαχαίρια γιά να τους σφάξουν, διότι αυτοί θα κληρονομήσουν τη Βασιλεία."

"Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, που αρκούνται να τρώνε πνευματική παπάρα περιορισμένης πνευματικής ελευθερίας, διότι αυτοί ελεηθήσονται."

"Αγαπάτε τους εχθρούς σας, τους λύκους που τρέφονται με κρέας προβάτων, διότι υπάρχει περίπτωση, αν δείξετε καλωσύνη, να δείτε το λύκο που σας σκότωσε να έχει τύψεις και να κλαίει τη νύκτα ως ύαινα."

"Όταν ένας από τους μαντρόσκυλους σας δαγκώνει από το δεξί σβέρκο, να του προσφέρετε γιά δάγκωμα και το αριστερό σβέρκο, διότι έτσι είπε ο πατήρ μου ο εν τοις ουρανοίς."

"'Ολη η σοφία των εθνών -επομένως και ο ελληνικός πολιτισμός- είναι ζωώδης και δαιμονώδης."

"Οι έλληνες σοφίαν ζητούσι, αλλά η σοφία των ανθρώπων είναι μωρία παρά τω "θεούλη"."

"Θα στρέψω τα τέκνα -του Χριστού- της Σιών εναντίον των τέκνων σου Ελλάς".  -Ζαχαρίας θ'

Κατά παράδοξο όμως τρόπο στη στάνη του Χριστούλη υπάρχουν και μερικά συνθήματα που ο τέκτων έβλεπε στους τοίχους των Στοών:

"Πάντες σείς αδελφοί εστέ, άξιοι ή ανάξιοι, δημιουργοί ή καταστροφείς, "ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ".

"Δεν υπάρχει κύριος και δούλος -δηλαδή εργοδότης και εργάτης-, δεν υπάρχει Έλλην και Ιουδαίος -δηλαδή Δημιουργός Πολιτισμού Ορθολογισμού και Καταστροφέας Πολιτισμών μέσω Δόγματος και Κάμπαλα.- Πάντες είσθε το αυτό, το ίδιο, ίσοι ενώπιον του Πατρός μου." 


Δηλαδή ισοπεδωτική "ΙΣΟΤΗΣ".

"Έλθετε όρνεα και φάγετε σάρκας βασιλέων και σάρκας χιλιάρχων-στρατηγών- και σάρκας δυνατών." "Έληξαν οι καιροί των εθνών." "Ήλθον να ελευθερώσω υμάς εκ του νόμου των εθνών." 


"Όστις δεν εγκαταλείψει πατέρα και μητέρα -και τον πολιτισμό των προγόνων του- δε δύναται να με ακολουθήσει." 

"Ήλθον διά να στρέψω αδελφόν κατά αδελφού, υιόν εναντίον πατρός-και εναντίον πατέρων προγόνων-, ήλθον να βάλω πόλεμον επί της γής."

 "Απελευθέρωση" λοιπόν από τις Αρχές και τις Αξίες και τον Πολιτισμό και τις δομές Εξουσίας και Ιεραρχίας των Προγόνων Πατέρων και πλήρης ανατροπή του Ορθολογισμού που στήριξαν όλα αυτά και"Υποταγή" στο ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ δόγμα του Χριστούλη. "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ"

Το εγκληματικό δόγμα της ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ"ΙΣΟΤΗΤΟΣ", της ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ  "ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ", της ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ"ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ"...

Και τώρα αξιότιμοι Κύριοι Τέκτονες, αποδέκτες της παρούσης, θα αφήσουμε τον εγκέφαλο του Ηράκλειτου να κόψει τον Γόρδιο Δεσμό, με τον οποίο το τριτοβάθμιο τεκτονικό ιερατείο της ΑΟΑ έχει δέσει και ευνουχίσει  τον εγκέφαλό σας.


ΟΕΑ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και να είστε κόσμιοι στις εκφράσεις σας. Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο με γκρικλις και ξένη γλώσσα θα διαγράφετε. Ευχαριστώ!

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Έλληνες-ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΕΧΕΙ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ